Følgende kanaler kan benyttes for å kontakte Plania support:
- Sende en epost direkte til support@plania.no
- Sende inn en henvendelse ved bruk av skjema på http://kunde.plania.no
Web skjemaet
Det er veldig viktig at en henvendelse er avgrenset til én hendelse. Det gjør saksgang og oppfølgingen av hver enkelt henvendelse enklere og mer effektivt.
Brukerkonto
Alle som kontakter Plania support vil motta en epost med mulighet for å opprette en brukerkonto på kundeportalen vår. Her kan du enkelt se status på henvendelsene dine, eller henvendelser hvor du står som meddeltaker (CC).
Passord til kundeportal?
- Gå til http://kunde.plania.no
- Velg "Logg på"
- Trykk "Registrer deg". Alternativt "Få passord" dersom du har vært i kontakt med support@plania.no siden 10.august 2017.
- Følg instruksjonene for å opprette brukerkonto. Det er viktig at du bruker jobb-epost for å få de riktige tilgangene.
- Du vil deretter motta en epost i innboksen tilhørende epost-adressen du registrere deg med.
Organisasjonsdeling av saker
Organisasjoner som ønsker det, kan la alle innmeldere se hverandres saker, eller enkelte innmeldere kan få lov til å se alle de andres henvendelser fra den samme organisasjonen. Sistnevnte eksempel vil være bra for organisasjoner som har superbrukere.
Kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.